Χθες Τρίτη 25/11, έγινε στο νηπιαγωγείο συνάντηση γονέων. Ο χώρος ήταν καταστόλιστος με φαντασματάκια, μαγισούλες, νυχτερίδες και άλλα σχετικά. Τον είχαν στολίσει γιά να γιορτάσουν το Halloween.
Τους είχα μαζέψει πολλά για την πρακτική που ακολουθούν απέναντι στα παιδιά, αυτό ήταν το κερασάκι στην τούρτα.
Ρώτησα (με κομψή διατύπωση) αν και στο χωριό τους το γιόρταζαν. Έγινε ένας μικρός χαμός και η τελική δικαιολογία ήταν πως να είχαμε μιά κολοκύθα, τα παιδιά κάτι ρώτησαν, η κυρία Ταδοπούλου είχε τα στολίδια κι έτσι, αυθόρμητα στολίσαμε τον χώρο.
Θα παρατηρήσω πως είναι απαράδεκτο εκπαιδευτικοί ν' αντιδρούν αυθόρμητα απέναντι στα παιδιά και στις ιδέες της όποιας κυρίας Ταδοπούλου. Θα τελείωνε εδώ το θέμα, με τις νηπιαγωγούς να παίρνουν ένα ακόμη βαθμό στην κατηγορία naïf.
Συζητώντας το όμως με έναν φίλο, έμαθα πως υπάρχει οδηγία, εγκύκλιος ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων από το υπουργείο Αποβλάκωσης (κοινώς παιδείας). Τόψαξα λίγο και ανακάλυψα πως στο μάθημα την Αγγλικών της πρώτης δημοτικού, υπάρχει η σχετική δραστηριότητα.
Αν συνδυάσουμε τώρα τα δεδομένα που έχουμε στα χέρια μας, λαμβάνοντας υπ' όψιν και την δαμόκλειο σπάθη της αξιολόγησης που έχουν οι εκπαιδευτικοί πάνω από το κεφάλι τους, σε τι συμπέρασμα καταλήγουμε; Πως τα συγκεκριμένα άτομα, για να ασφαλίσουν την θέση τους, γλείφουν. Γλείφουν το σύστημα και γίνονται βασιλικώτεροι του βασιλέως. Τέτοια χάλια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου